Deklaracja dostępności
Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.pogotowiejg.pl
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o stronę https://freeaccessibilitychecker.skynettechnologies.com/
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Paweł Redzisz - mejlowo dostepnosc@pogotowiejg.pl lub telefonicznie +48757526462.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
- Janusz Łyczko - Dyrektor Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze,
- Adres: ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra,
- mejl: kontakt@pogotowiejg.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Nie dotyczy.
Dostępność architektoniczna
Działalność Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze prowadzona jest w 10 lokalizacjach na obszarze czterech powiatów: karkonoskiego kamiennogórskiego lubańskiego i lwóweckiego.
Miejsce załatwiania spraw dla petentów:
Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
58-506 Jelenia Góra ul. Ogińskiego 6
(teren Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej)
Administracja Pogotowia znajduje się w budynku jednokondygnacyjnym. Do budynku prowadzi jedno wejście od frontu. Celem wejścia do budynku należy pokonać kilka schodków. Budynek został zaadaptowany na potrzeby administracji Pogotowia i nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
W budynku brak jest miejsca do odpoczynku.
W holu po lewej stronie znajduje się tablica informacyjna zawierająca numery i rodzaj pomieszczeń.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Wnioskowanie o tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności
Ograniczenia architektoniczne:
-
-
- Brak ogólnego planu budynku.
- Brak planów tyflograficznych.
- Brak pętli indukcyjnych.
-
Punkt obsługi klienta:
Brak punktu obsługi klienta.
Pomieszczenia i urządzenia higieniczno-sanitarne:
Brak dostępnych pomieszczeń i urządzeń dla interesantów.
Pomieszczenie do opieki nad dziećmi:
Brak
Możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego:
Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze nie ma zawartej umowy zapewniającej stały dostęp do tłumacza języka migowego. W sytuacji, gdy zgłoszona zostaje taka potrzeba, w zależności od jej pilności, w ciągu max. trzech dni roboczych organizowana i zapewniana jest tego rodzaju komunikacja, w oparciu o Rejestr tłumaczy polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM) i sposobu komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN), prowadzony w formie elektronicznej i aktualizowany na bieżąco przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, dostępny pod adresem: Rejest Tłumaczy Języka Migowego PJM – Systemu Językowo-Migowego SJM
Możliwość wejścia do budynku z psem asystującym:
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych:
Brak wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.