W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Deklaracja dostępności

Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.pogotowiejg.pl

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o stronę https://freeaccessibilitychecker.skynettechnologies.com/

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Paweł Redzisz - mejlowo dostepnosc@pogotowiejg.pl lub telefonicznie +48757526462.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Janusz Łyczko - Dyrektor Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze,
  • Adres: ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra,
  • mejl: kontakt@pogotowiejg.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Nie dotyczy.

Dostępność architektoniczna

Działalność Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze prowadzona jest w 10 lokalizacjach na obszarze czterech powiatów: karkonoskiego kamiennogórskiego lubańskiego i lwóweckiego.

Miejsce załatwiania spraw dla petentów:

Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze

58-506 Jelenia Góra ul. Ogińskiego 6

(teren Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej)

Administracja Pogotowia znajduje się w budynku jednokondygnacyjnym. Do budynku prowadzi jedno wejście od frontu. Celem wejścia do budynku należy pokonać kilka schodków. Budynek został zaadaptowany na potrzeby administracji Pogotowia i nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

W budynku brak jest miejsca do odpoczynku.

W holu po lewej stronie znajduje się tablica informacyjna zawierająca numery i rodzaj pomieszczeń.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Ograniczenia architektoniczne:

      1. Brak ogólnego planu budynku.
      2. Brak planów tyflograficznych.
      3. Brak pętli indukcyjnych.

Punkt obsługi klienta:

Brak punktu obsługi klienta.

Pomieszczenia i urządzenia higieniczno-sanitarne:

Brak dostępnych pomieszczeń i urządzeń dla interesantów.

Pomieszczenie do opieki nad dziećmi:

Brak

Możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego:    

Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze nie ma zawartej umowy zapewniającej stały dostęp do tłumacza języka migowego. W sytuacji, gdy zgłoszona zostaje taka potrzeba, w zależności od jej pilności, w ciągu max. trzech dni roboczych organizowana i zapewniana jest tego rodzaju komunikacja, w oparciu o Rejestr tłumaczy polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM) i sposobu komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN), prowadzony w formie elektronicznej i aktualizowany na bieżąco przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, dostępny pod adresem: Rejest Tłumaczy Języka Migowego PJM – Systemu Językowo-Migowego SJM

Możliwość wejścia do budynku z psem asystującym:

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych:

Brak wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.